Oletko tarkka, oma-aloitteinen ja kiinnostunut monipuolisista talous- ja hallintotehtävistä kasvavassa kiinteistöalan yrityksessä?
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden liittyä dynaamiseen ja ammattitaitoiseen tiimiimme tukemaan yhtiömme talous- ja hallintoprosesseja kehittyvässä, vastuullisessa liiketoimintaympäristössä.
Nuorena kasvuyhtiönä meille on tärkeää tuottaa laadukasta palvelua ammattiylpeydellä ja aktiivisella otteella. Tavoitteenamme on luoda kaikilla mahdollisuudet onnistua – työntekijöillemme, asiakkaillemme sekä tilojen loppukäyttäjille.
MITÄ TEHTÄVÄSSÄ TEET?
Talous- ja hallintoassistenttina olet tärkeä osa yhtiön tukitoimintojen sujuvaa arkea. Työtehtäväsi ovat monipuolisia liittyen muun muassa:
- taloushallinnon tukiprosesseihin (mm. laskutus, ostolaskujen käsittely, raportointi)
- sopimushallintaan ja asiakirjahallintaan
- johdon ja liiketoimintajohtajien avustamiseen hallinnollisissa tehtävissä
- rekrytoinneissa avustamiseen
- sisäisen viestinnän ja sidosryhmäyhteistyön tukemiseen
- markkinointitoiminnan tukemiseen
Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä organisointi- ja vuorovaikutustaitoja sekä ymmärrystä kiinteistöliiketoiminnan erityispiirteistä. Tulet työskentelemään läheisessä yhteistyössä muun henkilöstömme kanssa, jonka pitkäaikainen osaaminen kattaa mm. kiinteistöjohtamisen, projektihallinnan ja kiinteistöneuvonannon.
ODOTAMME SINULTA:
- Vähintään 5 vuoden kokemusta talous- ja hallintoassistentin tehtävää vastaavista tehtävistä
- Ymmärrystä kiinteistöliiketoiminnasta ja siihen liittyvistä palveluista
- Sopimushallinnan tuntemusta ja kykyä huolelliseen dokumentointiin
- Hyviä IT-taitoja (esimerkiksi Office 365 työkalut, sähköiset taloushallinnon järjestelmät)
- Kykyä työskennellä itsenäisesti, mutta myös osana tiimiä
- Viestintätaitoja ja asiakaslähtöistä palveluasennetta
- Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä hyvää englannin kielen osaamista
Eduksi katsomme:
- Kokemuksen sähköisestä taloushallinnosta (esim. Netvisor, Procountor)
- Aiempaa työkokemusta kiinteistöalalta tai projektiorganisaatioissa
- Kokemusta vuokrahallinnosta
Ennen kaikkea toivomme, että olet positiivinen, huolellinen ja aikaansaava tiimipelaaja – hyvä tyyppi, jonka kanssa on ilo tehdä töitä!
MIKSI MEILLE TÖIHIN?
Meillä pääset vaikuttamaan ja kehittymään. Tarjoamme:
- Monipuolisen ja vastuullisen roolin kasvuyrityksessä
- Kokeneen tiimin tuen ja mahdollisuuden kehittyä
- Modernit työvälineet ja toimivat työpuitteet Tampereella
- Kilpailukykyiset henkilöstöedut ja kannustavan työyhteisön
KIINNOSTUITKO?
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Jarno Lintunen, Liiketoimintajohtaja
📧 jarno.lintunen@joscon.fi
📞 044 783 8519
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@joscon.fi viimeistään 15.6.2025 mennessä.