Työympäristömuutosten johtaminen
Meillä on pitkä kokemus erilaisten työympäristöjen muutosten johtamisesta. Oli muutos sitten nykyisten toimitilojen sisällä tapahtuvaa muutosta tai uuden ympäristön sijoittumista uuteen toimipisteeseen, autamme teidät parhaaseen lopputulokseen.
Oletteko yrityksenä ja toimijana työympäristön muutoksessa, johon tarvitsisitte ammattilaisten apua?
Työympäristön muutoksessa seuraavat kysymykset nousevat varmasti esille, aiempien sadan kysymyksen lisäksi:
- Miksi muutoksen aloittaminen tuntuu vaikealta?
- Millaisia asioita kiinteistössä pitäisi huomioida tekniikan osalta?
- Miten hoitaa muutos kaiken muun aikataulutetun lisäksi?
- Miten sovittaa uusi ilme työympäristön toimivuuteen ja laatuun?
Hoidamme teille tarpeen kartoittamisen sekä teknisen konsultaation muutostöiden vaikutuksista teknisiin ratkaisuihin. Teemme teille tarvittavat suunnittelijoiden kilpailutukset, hoidamme muuttojärjestelyt ja koordinoimme muutostyön alusta loppuun. Ratkaisemme myös työympäristön muutoksesta johtuvat huoltotarvesuunnitelmat, mahdollisten palveluntuottajien kilpailutukset ja sopimushallinnan. Pystymme toimittamaan asiakkaillemme myös tarpeen mukaiset toimistokalustukset.
Toimintamme pohjautuu vuorovaikutukseen, hyviin yhteistyökontakteihimme sekä erityisesti tekniseen tuntemukseen tilojen tarpeesta ja sijoittumisesta eri muutostilanteisiin.
Tuotamme asiakkaillemme
- Työympäristömuutoksen kartoitukset
- Teknisten tarpeiden selvitykset ja suunnitelmat
- Aikataulusuunnitelmat ja ohjaaminen
- Muutosten kustannusten arvioinnit
- Muuttopalveluiden koordinointi
- Huoltopalveluiden tarpeen muutosten johtaminen ja sopimushallinta